dimecres, 7 de juliol del 2010

Fins setembre

Un temps sense escriure res... ho trobo a faltar! però com alguns bé sabeu, ara mateix tinc un bon caos filosòfic. Aquest estiu estic redactant el treball final del màster (sobre la postura de David Hume respecte la identitat personal i la crítica a la substància tradicional) Estic concentrada en aquest tema i apenes llegeixo altres coses. Així que, per estalviar algunes bajanades que potser després voldria no haver escrit... (!) reprendre el blog al setembre, amb els pensaments ordenats, i les muses vora el teclat. Espero que aquest caos sigui ben nietzscheà i que ajudi a engendrar coses bones... Bon estiu!

"Jo us dic: cal tenir encara un caos dins un mateix per poder infantar una estrella que dansa. Jo us dic: encara teniu un caos dins vosaltres".
(Friedrich Nietzsche, Així parlà Zaratustra)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Amén

arantza ha dit...

bona feina,
i que les muses t'acompanyin!

:-)

Carme ha dit...

Et desitjo el millor per aquest estiu, Anna. Tan de bo et sigui el més lleu possible. Quan el defensis avisa'ns! Un petó ben gran!